یک طراح ژاپنی به نام تاکو اومورا» با استفاده از فناوری سه بعدی، لوگوی شرکت های معروف جهانی را به ابزارهای کاربردی روزمره تبدیل کرده است. نام پروژه ی او Trial and Error است. در این پست نمونه هایی از آثار این طراح ژاپنی را خواهید دید. هوندا، آدیداس، مکدونالدز، نایکی، لویس ویتون، بلوتوث، توییتر و … از معروف ترین لوگوها هستند.
تبدیل لــــوگوی شرکتهای معروف جهانی به ابزارهای پرکاربرد روزانه...
معروف ,جهانی ,طراح ,ژاپنی ,مکدونالدز، ,نایکی، ,طراح ژاپنی ,معروف جهانی ,آدیداس، مکدونالدز، ,هوندا، آدیداس، , هوندا،
درباره این سایت